DPY-2008 Devlet Parasız Yatılılık, Bursluluk Sınavı Sonuçları

DPY-2008 Devlet Parasız Yatılılık, Bursluluk Sınavı Sonuçları
'DPY-2008 Devlet Parasız Yatılılık, Bursluluk Sınavı Sonuçları' konusunu bir tıklamayla Facebook`ta paylaşabilirsin!..
Tarih: 15 Nisan 2008
DPY-2008 Devlet Parasız Yatılılık, Bursluluk Sınavı Sonuçları konusunu yazdır!

2008 Devlet Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavına 5, 9, 10 ve 11’inci sınıflardan katılacak adayların DPY-B puanı aşağıdaki işlem basamaklarına göre hesaplanacaktır.

8’inci sınıflardan katılacak adayların DPY-B puanı hesaplamalarıyla ilgili işlem basamakları ise 2008 OKS e- başvuru kılavuzunda açıklanacaktır. 6 ve 7’nci sınıflardan katılacak adayların 2008 DPY-B puanı hesaplamalarıyla ilgili işlem basamakları ise SBS e- başvuru kılavuzunda açıklanacaktır.

Daha ayrıntılı bursluluk sınavı bilgisini aşağıdaki linkten öğrenebilirsiniz.
2008 Devlet Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı Klavuzu

Sınav sonuçları, 31 Temmuz 2008 tarihinden itibaren Bakanlığın web adreslerinden ve e-Sorgulama.com’un bu sayfasından ilan edilecektir. Bu sayfanın adresini bir kenara not ederek 31 Temmuz’dan itibaren Devlet parasız yatılı okulları ile ilgili sınav sonucunuzu buradan öğrenebilirsiniz.

Okul müdürlükleri internet aracılığıyla öğrencilerin sınav sonuçlarının çıktısını alacak, onaylayıp, mühürleyerek adaylara imza karşılığı verecektir.

Sınavı kazanan adayların listeleri, öğrencilerin parasız yatılılığı kazandığı okul müdürlüklerine, il milli eğitim müdürlüklerine, Bakanlığımızın ilgili öğretim daireleri ile Ortaöğrenim Burs ve Yurtlar Dairesi Başkanlığına EĞİTEK tarafından gönderilecektir.

Bursluluğu kazanan adayların işlemleri, Ortaöğrenim Burs ve Yurtlar Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülecektir.

 

2008 Yılı Devlet Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı Sınav Sonuç Bilgileri (6,7 Sınıflar)

 

2008 Yılı Devlet Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı Sınav Sonuç Bilgileri (5,8,9,10,11 Sınıflar)

 

 

 

 

2009 YILI DEVLET PARASIZ YATILILIK VE BURSLULUK SINAVI SONUÇLARI SAYFASI

 

 

 






DPY-2008 Devlet Parasız Yatılılık, Bursluluk Sınavı Sonuçları” için 79 yorum var!


  1. YUNUS

    arkadaşlar netini hesaplayamayanlar varsa yardımım dokunsun ilkönce yanlış sayılarınızı 3 yanlış 1 doğruyu götürdüğü için 3′e bölün bölüm genellikle virgüllü çıkar . sonra yanlış sayınızı sınavdaki sorulan toplam sorulardan çıkarın (genellikle 100 soru) sonrada biraz önce yaptığınız bölme işlemi yani yanlış sayınızı üçe bölmüştünüz ya işte o işleminizdeki bölümünüzühani demiştik ya sınavda sorulan toplam sorulardan çıkarın diye işte onun sonucundan bu sonucu çıkarın bu sizin netiniz örneğin ben

    benim 6 yanlışım var 6 yı 3 e bölelim cvp=2,00 sınavda sorulan toplam soru yüz olduğuna göre 100 den yanlış sayısını çıkarırız 100 – 6 = 94,00
    şimdide 94,00 dan hani yanlış sayımızı 3 e bölmüştükya cvp=2,00 çıkmıştı işte onu çıkarıcağız . çıkaralım 94,00 – 2,00 = 92,00 işte bu 92,00 benim netim bakarak sizde kendi netinizi hesaplayabilirsiniz

  2. mod:D

    yhaw iide bnde yeni girdim 2009 burslulukta 11 sınıflarla sorularımız aynı nasıl yanii yhaaaa

  3. ŞEHİT ÇEVİK

    5.SINIFLARIN BURSLULUK SINAVI BENCE ÇOK KOLAYDI!!!!!!!!!!!!!!

  4. zehra kaya

    teşekkür ederim. tüm bursluk sınavlarını çözdüm(2003-2004-2005-2006-2007-2008)………

  5. güllü

    bence herkesin yatılı sınavına girmesi gerekir.insana bu şans bir kere gelir. bende o şanslılardan biriyim.

  6. Ebru ece

    arkadaşlar bu sınavda ilk olarak hepinize başarılar dilerim.inşallah bunu okuyanlardan biriniz sınavı kolaylıkla kazanırsınız.Diyelim kazanamadınız.Sizin de bildiğiniz gibi bu dünyanın sonu değil ki.kazanamayanlar üzülmesin.Daha doğrusu sevinin.çünkü daha önümüzde birçok kazanacağımız sınav var.
    HERKESE BAŞARILARRRRR.

  7. aysegül

    ben gecen sene girmiştim ama malesef kazanamadım puanım 407.544 insallah siz kazanırsınız yarın gelecek dershanesinde dks sınavım var lütfen bana basarılar dileyin………

  8. ELİF

    YAAA BENİM BİR SORUM VAR BİR KERESİNDE BEN SORULARA GİRMİŞTİM OLUYODU AMA ŞİMDİ AÇİYOM OLMUYOOO NASIL YANİ BARAJI NASIL GEÇİÇEZZ KAÇ YAPICAGIZ SORUMA YANIT VERİN LÜTFEN VE DEVLET İLLA BU SİNAVI KAZANICAGIZMI PARA VERİCEK MESELE DURUMU KÖTÜ OLANA YARDIMETMİCEKMİ YAAA ARKADAŞLAR SİZE BAŞARILAR DİLERİM İNŞ KAZANIRIZ SİTENİZ ÇOK GZL TEŞEKKÜRLER

  9. Süleyman

    Site çok güzel.
    Fakat arkadaşlar kimse darılıp gücenmesin ama ben bu kadar seviyesiz yorumları hiç bir arada görmedim.

    Mesela:
    ”ya arkadaşlar 31 temmuz biraz fazla değilmi bence haziranda açıklansın”

    ya da

    ”arkadaşlar kitapçıkta din kültürü ve sosyal bölümünün seçmeli sorularının ikisinide kitapçıkta işaretleyince geçersiz mi sayılıyo sınavın???*”

    artık arkadaşların dalga geçtiğini düşünmeye başladım…

  10. salih

    Ankara Anadolu Lisesi, Ankara’da Almanca ve Fransızca eğitim veren, 1981 tarihinde kurulmuş olan bir Anadolu Lisesi’dir. Ankara’nın ilk anadolu lisesidir.

    1981 yılında Atatürk Anadolu Lisesi bünyesinde Beşevler ‘de Milli Gençlik ve Spor Bakanlığı Radyo Film Merkezinde açılmıştır. Öğretimi Atatürk Anadolu Lisesi’nin bulunduğu binada devam eden lise, 1983-1984 eğitim-öğretim yılında şu anda öğretim yapılan okulda müstakil bir müdürlük olarak faaliyete geçmiştir.

  11. Damla Fidan

    Arkadaşlar bu yıl sınava bende girdim. Öğretmenimiz bu konuda çok tecrübeli.
    GEÇEN YIL 82 NET YAPANLAR KAZANAMAMIŞ. Baraj 85 net ve üzeri imiş.

    Bu yıl sorular daha kolaydı. Baraj daha da yükselebilir. Türkçe ve matematikten yüksek yapan daha düşük netle kazanabilir.

    Öğretmen çocukları da yüzde 25 kontenjan ayrıldığı için ve artık tek maaşlı öğretmen çok az bulunduğu için 60-65 netle kazanıyormuş. Haberiniz olsun.
    Daha geniş bilgi için http://www.sahapfidan.com sitesinde videolar bölümünde bulabilirsiniz. BAŞARILAR……….

  12. sude naz

    arkadaşlar netini hesaplayamayanlar varsa yardımım dokunsun ilkönce yanlış sayılarınızı 3 yanlış 1 doğruyu götürdüğü için 3′e bölün bölüm genellikle virgüllü çıkar . sonra yanlış sayınızı sınavdaki sorulan toplam sorulardan çıkarın (genellikle 100 soru) sonrada biraz önce yaptığınız bölme işlemi yani yanlış sayınızı üçe bölmüştünüz ya işte o işleminizdeki bölümünüzühani demiştik ya sınavda sorulan toplam sorulardan çıkarın diye işte onun sonucundan bu sonucu çıkarın bu sizin netiniz örneğin ben

    benim 6 yanlışım var 6 yı 3 e bölelim cvp=2,00 sınavda sorulan toplam soru yüz olduğuna göre 100 den yanlış sayısını çıkarırız 100 – 6 = 94,00
    şimdide 94,00 dan hani yanlış sayımızı 3 e bölmüştükya cvp=2,00 çıkmıştı işte onu çıkarıcağız . çıkaralım 94,00 – 2,00 = 92,00 işte bu 92,00 benim netim bakarak sizde kendi netinizi hesaplayabilirsiniz

  13. ceren

    arkadaşlar geçen yıl 5.sınıftan kazananlar varsa aranızda lütfen kaç puan ve kaç netle kazandıklarını yazarlarsa iyi olur yani tşkler


Google